Ритмично полнети

29.02.2012 11:30
Ритмично полнети

Јасно им е, драги мои, на македонските граѓани, дека од оваа власт на ДПМНЕ се ритмично полнети на секој чекор од познатите „сто чекори“. Исто така го чувствуваат „долгото треперење“, што би рекол пратеникот, по секое полнење, но сепак 300 до 400.000 илјади од нив, лажани – недолажани, полнети – недополнети, сè уште се оддаваат на слатката лага на лошиот љубовник, само да не бидат оставени, да не им биде срушена и таа трошка надеж која ја имаа некогаш кога гласаа за нив, за подобар и подостоинствен живот.

Неколку пати сум споменал дека Македонците се пример од книга за фетишизирано одрекување – јасно ни е дека не е така како што ветуваа, јасно ни е дека се движиме во погрешен правец, нашите надежи пропаѓаат, но или ама (тука доаѓа до израз функционирањето на идеологијата) се однесуваме како да не сме свесни за тоа, како да не сме го согледале – туку се препуштаме на функционирањето на системот – трепериме. Конечно, системот на авторитаризам живее од таа пасивност – заслужувам да бидам ритмично полнет до уши и од таму да ми излегува.

Ритмично нè полнат, драги мои, крцкаме, со споменичарските обележја на дпмневскот простаклук. Нè наполнија со маркици и со сè што можеше да се промени и секаде каде што сè уште има некакви пари да се доцедат – сè променија и доцедија. Нè закопаа, нè засрамија во светот како земја со најслаб капацитет да решава свои проблеми и соодветно на тоа „чами-чучи“ на дното на западен Балкан. По самитот на НАТО во Чикаго – ние сме конечно отпишани за интеграција било каде.

ДУИ се наполнети, крцкаат и тие! Но тие со својот кукавичлук и отсуство на одговорна политика нè дополнуваат нас останатите и стојат збрцани во кожата на власта цицајќи привилегии.

Трепериме поради отсуството на разумна позитивна перспектива соочени со неизвесна иднина. Сега кога сите други си го фаќаат патот!

Опозицијата е заробена во „тиранијата на пристојноста“ и, драги мои – ветре од никаде не дува!

Македонија чами – осамува во опсцена трансгресија (Лакан)! Тоа е реалност исполнета со валканите соништа на владетелите (кога им се може, така да ја узурпираат стварноста).

Сè во нашата реалност станува проекција на стравот на слабиот владетел од неговото супер его! Тој, слабиот владетел, е жртва на она што се нарекува симболичка кастрација или неможност да се исполнат очекувањата на големината на функцијата со мизерната персоналност на лидерот, со неговата секојдневна дребност.

Од таа голема пукнатина меѓу персоналноста и супер егото се појавува страв од очекувањата од нивната големината, супер егото го демне лидерот – и тој страв се проектира, се понадворешнува во архитектура, скулптури, во јавен простор. Тоа е слично, драги мои, како кога примитивните народи стравот од боговите го понадворешнувале во тотемите.

Стравот дека личноста не може да ѝ дорасте на функцијата која ја запоседнува, во прото-фашистичките режими (кога им се може) се естетизира, се проектира во специфична архитектура и скулптури. Тоа е класика од болничките будоари на авторитаризмот.

Значи, бегството од супер егото диктаторот го прави со поставување олтари на истото, за да го одоброволи (како што го објаснува К. Л. Строс функционирањето на примитивните народи), за некако да му се оддолжи.

Високопоставените клучни скулптури во Скопје не се наменети за конзумација од граѓаните минувачи и шетачи – туку се своевиден портал, врата кон супер егото. Како и скулптурите на римскиот аквадукт – високопоставени, недогледни за луѓето ¬– догледни се за боговите, нив ги умилостуваат. Слабата персоналност се пројоцира во високопоставените недвосмислено митски воини. Оттаму таа неразбирлива и гротескна несомерливост на тие инсталации во јавниот простор. Тие не се за нас, тие се за НИВ и нивните мизерни дребности – кои се лекуваат.

Уште еден детаљ, драги мои! Секој авторитарен режим боледува од уште една болест која се нарекува madness of staging – помама на појавување, покривање на други појавувања, лудило на прес-конференции и изјави. Сталинизмот, на пример, имаше лудило на обврзно параноично покривање на изјави во јавност на некој настан или на друга изјава. Сè мора да биде речено-покриено. Таа болест ќе ја видите фино оформена кај ДПМНЕ – лудилото на контрапротести, контра изјави, изјави на изјави и сè во тој манир, каде лоши новинари стануваат клучни партиски апаратчици – сето тоа е повторно класика на авторитарните будоари и е поврзано со јавниот простор.

Општа контаминација, канализиција тече по улиците, а Македонците, каде се тие? Тие се на тераса, драги мои!

Слики: Свирачиња

Извор: дневен „Фокус“, 27.02.12.

ќе гласам за тој што ќе почне

ќе гласам за тој што ќе почне да ги става на место/институција за ментално здравје/казнено поправен дом, вакви професори-имбецили-криминалци како што е ретардираниот автор на колумнава.

Ко о чему груевистичата курва

Ко о чему груевистичата курва о поштењу (т.е. за наместено гласање, што друго).

Ионака е речиси целосен мрак

Ионака е речиси целосен мрак („канализација тече по улиците“) и незамисливо би ми било да ги нема и тие неколку паметни, храбри, духовити и светски луѓе (како Фрчкоски) кои ама баш ич не им се плашат на груевистичките орди.
Иако, знам, дека токму на груевистичката багра би им било супер (уште потопло, во дувлото) кога би ги отстраниле и тие неколку преостанати нормални (ведри и опуштени, а сепак храбри и борбени) луѓе во темниов вилает.

тоа се тие нормални луѓе кои

тоа се тие нормални луѓе кои го водеа шверцот пред 20години кои крадеа кокаин од мвр кои ги снема за време на атентатот на глигоров тоа се тие кои лижеа белосветски посрани газови дека ни треба меѓународна интервенција и 99 и 01 тие кои тепаат студенти за паркинг место, тие што курвински плукаат по се и сешто што ќе им застане на патот на богатство и самопромоција... ама тоа се тие што ќе ги стигне спората но долга рака на правдата...
поздрав и до сите кретенчиња што го сакаат и сакаат да бидат како него, срцки сте :*

Перо, од последниве 14

Перо, од последниве 14 години, груевистите се на власт 10 години. Доволно време ем да ги затворат сите „крадци на кокаин“, „тепачи на студенти“ итн., ем земјава да ја претворат во посткомунистички рај.
А, инаку, во последниве 14 години, кој го краде кокаинот и кој тепа студенти?! И има ли некој што има муда да им застане „на патот на богатство и самопромоција“ (браво, Перо, за формулацијата!) на новите апаши?!

срцка си

срцка си

,,Опозицијата е заробена во

,,Опозицијата е заробена во тиранијата на пристојноста...’’ Господи, уште колку долго ќе читаме квази-интелектуални онанирања.
Готово е Фрчко, а и срамота е веќе. Мудрост во твоите оценки има колку и литературна вредност во романи како Твајлајт...

добро, еве и јас не го сакам

добро, еве и јас не го сакам фучко, ама споредба со twilight е премногу понижувачки дури и за бедник како него...

до перо ждеро г-дине

до перо ждеро

г-дине ждеро,

би ве замолила за малку доблест. доколку имате да упатите аргументоран, консеквентен критички коментар, кој ќе почива врз контратези и хипотези во однос на оние изнесени во текстот на професорот фрчкоски, тогаш изнесете ги, па нека се разве критичка и достоинствена полемика. начинот на кој го искажувате вашето незадоволство кон прфесорот, нарекувајќи го „бедник“ е соодветен за некој кој не поседува минимум домашно воспитание, а кој воедно покажува слабост и немоќ (преку изразено омаловажување, ad hominem напад, и омраза, која се разбира не знаеме на што се должи, но таквиот вид омраза е резултат на некоја голема фрустрација) во однос на искажано различно мислење. значи, не сметам дека не треба критички и полемички да се промислува сечиј став, но ве молам за достоинство и доблест - никој не заслужил да биде лично навредуван и понижуван, згора на се', без соодветна аргументација. покажете храброст да се соочите со различно мислење од вашето.

"никој не заслужил да биде

"никој не заслужил да биде лично навредуван и понижуван, згора на се', без соодветна аргументација"

па точно тоа ви го прави овој створ кој што е жалосно веќе и името да му се споменува.

за моето домашно воспитание аргументирано полемички со низа на кнтратези и хипопотамуси ќе ти се извини татко ми.

чао, срцка си...

Pa dobro, za da bidam

Pa dobro, za da bidam konstruktiven vo debatata bi sakal najprvin da go prevedam tekstot na avtorot na makedonski .

"Covekov ( Gruevski) e nenormalen i odlepen, ama i vie site ste odlepeni i nesaglam zosto gledate deka e nenormalen a se pravite naudreno. Vi pravi ludi spomenici a vie si srkate od corbata i vi se svigaat spomenicite , zosto i vie ste ludi i peete "seljacki pesni za terasi". Megutoa eve dojdov Jas . nezarazeniot od virusot ( Frcko) da ve izvadam od go__ata."

Frcko, edno prasanje do tebe. Ako sme nezdravi, kako tebe ke ti poveruvame deka si zdrav?
Edinstveno logicno e da ne im smetas na nezdravite da si izberat nezdrava vlada. Ama i toa nemoze da bide logicno zasto nema logika ako site se nelogicni.

Te biva za strukata ama logigava slabo ti ide.

A za aquadactite, ako moze nezdraviov da te informira, se pravat visoko za da vodata po sloboden pat dojde do gradot od dalecnite izvori. Sluzat za transport na voda, ne se spomenici. Nezdravi Rimjani.

Фашизмот мора да ги

Фашизмот мора да ги изревидира(и суспендира) сите цивилизациски вредности и придобивки, сите општо прифатени начела и референци и сите конзензуални историски заклучоци. Фашизмот контруира сопствен референтен систем во кој алфа и омега на сите полиња на општествениот живот станува мислењето и вкусот на Пастирот. Овој систем е ирационален бидејќи неговите корени лежат во ирационални неврози. Па така личната невроза се пренесува врз општеството при што одреден број на луѓе се преопознаваат во ексцесите на Пастирот и ги доживуваат како свои.
Затоа не е воопшто чудно тоа што некои коментатори овдека, критиката кон власта ја доживуваат лично и реагираат агресивно и примитвно како да сте им опцуле мајка. Уште повеќе што дотичните добиваат и желба да го преведат Фрчко на "Македонски" за да неговиот исказ се вклопи во нивната упростена шема на "тој ме мрази, јас го мразам."

Ne, Psihogerila, prevodot

Ne, Psihogerila, prevodot bese samo refleksija na mojata struka. Mnogu koristam matematika i sekogas koga ke naidam na problem koj e mnogu nasminkan so mnogu dodatoci koj nemaat apsolutno nikakva vrska so resenieto, od dvete strani na ravenkata se trudam da go sogolam ravenstvoto na najmalku mozni elementi za cista situacija i brzo resenie. I kako sto vide statijata se svede na tri recenici bez logika.

Kritikata, tocno ja doziveav kako licna, a zosto moze da vidite podolu vo mojot komentar za logikata na Frckovski i negovite ideoloski temeli. A dokolku Vie ne ste ja doziveale kako navreda , togas najverojatno graganskoto opstestvo slabo nesto vi e vo agenda. Covek ke pomisli deka vasiot problem ne e so Pastirot, tuku koj e Pastirot. Sakate drug Pastir.

Сосема се согласувам со

Сосема се согласувам со проникливиот коментар на Психогерила! И мене во текстот на Фрчкоски најмногу ми оставија впечаток прецизните (барем така ми се чини) психолошки анализи на карактерот на пастирот:
„Стравот дека личноста не може да ѝ дорасте на функцијата која ја запоседнува, во прото-фашистичките режими (кога им се може) се естетизира, се проектира во специфична архитектура и скулптури. Тоа е класика од болничките будоари на авторитаризмот.“
„Сè во нашата реалност станува проекција на стравот на слабиот владетел од неговото супер его! Тој, слабиот владетел, е жртва на она што се нарекува симболичка кастрација или неможност да се исполнат очекувањата на големината на функцијата со мизерната персоналност на лидерот, со неговата секојдневна дребност.“
Но, добро е што Фрчковски не е претенциозен во (психо)анализирањето, туку лежерен и духовит, земајќи го како мотив „ритмичното полнење“ од есемесот на пратеникот.

Нездрав, извини, ама не ги

Нездрав, извини, ама не ги фатив нелогичните места кај Фрчкоски, ниту ја разбирам твојата интервенција (посебно тоа со аквадуктите). Фрчкоски благо ги критикува (збори дека сега тие луѓе сосема се збунети и не сакаат да ја прифатат сопствената прелажаност) оние 300-400 илјади гласачи на ДПМНЕ.
Од друга страна, велам јас, чудна ми е ефикасноста на тој спин којшто по правило го вадат од ракав груевистите кога немаат ниеден аргумент (а тие ситуации богами зачестија): значи, ако го критикуваш изборот на тие 300-400 илјади Македонци тоа значи дека се предавник, изрод, ненароден елемент, не го разбираш „простиот Македонец“ (а според него, као, сите треба да се равњаме) итн. Значи, тие 25% од гласачкото тело се народот, а се’ друго е сомнително. Која е таа логика, Нездрав?!

Nelogikata na statijata na

Nelogikata na statijata na Frckovski doaga od faktot sto go kritikuva ona sto bi trebalo da bide " holly grail" na demokratijata, a toa e individuata ( graganinot) i nejzinoto prirodno pravo na svoe mislenje i vo slucajov glasanje.

Nelogikata doaga deka toa go govori eden od avtorite na nasiot " Social contract", covek koj ako razbira sto napisal ili prepisal, ne sum siguren veke, vo nieden moment nema da si dozvoli da ja stavi pod znak prasanje slobodata na izbor , pa makar bil i greska, a uste pomalku da kaze deka edno 300 -400 iljadi od niv se moroni zosto ne znaat da glasaat, i bezvezno ni ja sramat nacijata.

Fasizmot tokmu od tamu i izleguva. Prvo sto vi doaga na pamet e: Eh da gi nemase ovie nezdravive 300-400 iljadi moroni ke bevme svetska zemja. Pretpostavuvam deka toa i Hitler si go pomislil za Evreite i za Ciganite.

Ako slobodata na izbor i glasanje ja stavime pod znak prasanje togas otvarame sirum porta za totalitarizmot od bilo koja sorta. Nelogicnosta isto doaga od faktot od ubeduvanjeto deka ima edno 300-400 iljadi koj poveke sakaat diktator da gi upravuva otkolku sami da mislat. Ako mislite taka togas zosto ni e demokratija? Kaj e tuka logikata ?

A komentarot za akvaduktite e poradi faktot sto od obicno tehnicko resenie koi Rimjanite ne zneale kako poinaku da go resat, i morale da pravat kanali visoko za od daleku po sloboden pad da ja donesat vodata do gradot, pravime zaklucok deka se raboti za zelba za umilkuvanje kon bogovite. Duri smetam deka istiot problem e i so Skopje 2014. Makedonskata industrija bez da uveze skapi fasadi i materijali od stranstvo, moze da napravi samo konstrukcii od beton i cigli i zelezo. Ona sto go gledate e ona sto moze da se napravi od tie materijali e pred vas na plostad.

"Prvo sto vi doaga na pamet

"Prvo sto vi doaga na pamet e: Eh da gi nemase ovie nezdravive 300-400 iljadi moroni ke bevme svetska zemja. "

Дали виде дека некој рече нешто такво. Како што се сеќавам ти заговараше лудници за различните ставови. Сега излегува дека Груевизмот всушност е одбрана од теророт на слободумните.
Никој не ти ја одзема тебе слободата ниту ти посакува логор. Само посакува да не дојдеш во позиција да одредуваш кој е луд, а кој не. Имаме објективна причина за тоа.

Aj potseti me uste ednas, na

Aj potseti me uste ednas, na koj osnov gi delis lugeto na Gruevisti i slobodoumni, i kako odreduvas koj e lud a koj ne.

На тој основ што Груевистите

На тој основ што Груевистите реагираат емотивно на секој напад врз груевизмот. Тие се негово алтер-его. Негова мултипликација. Груевистите се луѓе кои груевизмот ги убедил дека со одбрана на истиот, всушност се борат за сопствените идеали. А во реалноста се само дел од партиската машинерија. Слободоумните пак, имаат сопствени идеали и не чекаат некој Пастир да ги подучи што е добро, а што е зло, што е логично, а што е нелогично. И нели што е убаво, а што грдо.

"Covek ke pomisli deka vasiot problem ne e so Pastirot, tuku koj e Pastirot. Sakate drug Pastir."

Епа тоа е проблемот во вашата перцепција на слободата. Не, несакаме Пастир, во ниедна варијанта. Сакаме да се ослободиме од сите што се поставуваат како пастири. Не им треба на сите врховен авторитет во сите инстанци. Ако за некои слобода е да се биде во колективистичката лулка на централно нематнати идеи, тогаш ок, вие сте си слободни. Ама во тој случај ќе треба да ја ревидираме општо -прифатената дефиниција за слободата.

А како се одредува кој е луд а кој не? Незнам, не сум психијатар, но здравиот разум ми кажува дека луѓето кои по "ритмичното полнење" од страна на власта почнуваат да создаваат емотивен однос кон неа, не се категорија која може да служи како репер за нормалност. Оние што ја одбиваат пенетрацијата на идеолошкиот фалус на власта се предавници и ненормални. Според груевизмот. Ама во тој случај ќе треба да ги ревидираме сите општо прифатени начела за нормалност и рационалност.

На крајот сите ние имаме и фрустрации и фетиши и фобии. Здрав е оној што успева да ги задржи за себе. Луд е оној што мисли дека треба тие фрустрации и неврози да ги наметне врз другиот.(општеството)

браво срцка

браво срцка

Psihogorila, slobodoumen

Psihogorila, slobodoumen mozes da bides samo ako smetas deka nekoj e "neslobodoumen" t.e. kako ti sto go narekuvas Gruevist. Kako na nekoj sto im treba izmislen prijatel (imaginary friend) , tebe ti treba izmislen neprijatel (imaginary enemy). Taka Vie za svoi potrebi si izmislivte neprijatel, mu nacrtavte mustaki, mu gi nalepivte site mozni losi socioloski karakteristiki, ednostavno si nacrtavte meta.
I poradi faktot sto izgleda licno mnogu sakate i znaete da pukate ili pljukate metata vi dojde "za merak". Seta svoja frustracija ja vadite na videlina. A bogami i dobro zarabotuvate na " metata", i socioloski i finansiski. Ne mozev da poveruvam koga vidov deka ste izdale kniga so napisite protiv Skopje 2014. Neverojatno.
Pa vie bre luge treba da mu davate del od profitot na Gruevski, zatoa sto bez nego nemate " meta".

Ke te potsetam samo kako Amerikancite go resile toj problem
so slobodoumnite i Gruevisitite. Deklaracijata za nezavisnost od 1776 veli:

- " We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness "

Gledas , toa e definicija na covek. Ni slobodoumen, ni gruevist, ni nezavisen. Site luge se rodeni ednakvi, so neotugivi prava na zivot,sloboda i potraga po sreka.

Tvojata netolerantnost i drskost da se mesas vo slobodata na izborot na drug covek, a da ne zboram na 300-400 iljadi i da narekuvas necija sloboda na izbor Gruevizam ne e znak na sloboda tuku na Anarhija i destrukcija. Ne e ni cudo sto nekoi od komenatorite povikuvaa na krsenje na statuite edna po edna. Do tamu im dosega slobodata.

Apsolutno sum siguren deka ne mozes da mi dades sto bi sakal da se sluci " best case scenario" za tebe posle destrukcijata na spomenicite. Sto e toa sto tebe bi te napravilo sreken, osven destrukcijata za koja veke procitavme. Kako go zamisluvas tvojot nov svet, sto bi bila tvojata konstrukcija na tvojot " pursuit of happiness".

Се убаво, ама последниот член

Се убаво, ама последниот член на декларацијата си го заборавил. Таа имено не важи за сите луѓе. Не важи за црнците,Индијанците и мулатите. Е така и за груевизмот, луѓето што не мислат исто не ги имаат истите права. Тие се предавници и треба да исчезнат, да ги снема, како што Грујо повика во едно писмо и во говорот пред Триумфалната капија на Коледе оваа година.

Ne e tocno deka pisuva deka

Ne e tocno deka pisuva deka ne vazi za Crncite, Mulatite i Indijancite. Cista izmislica. Megutoa kako i da e vaznosta e deka gi postavi temelite na graganskoto opstestvo so taa edna recenica.
Povtorno se koncentrirate na negativnoto. Probajte malku od pozitivnoto, moze ke vi se dopadne.

Ај да дефинираме на што

Ај да дефинираме на што мислам под слободоумен. Некој што го признава постоењето на различни ставови, идеи и вкусови. И им дозволува да егзистираат во сликата за светот што ја поседува. Во конкретниов случај груевизмот не дозволува постоење на различни погледи на светот. Самиот знаеш колку бурно изреагира на критика врз груевистичката естетика. До тој степен што си дозволи да прогласуваш кој е за лудница. Можам да кажам дека си еден од по меките што, ете бара лудница, а не егзекуција, како некои Миленко/Африм маскоти. А за жал токму тие маскоти се дел од машинеријата, а ти си неофицијален.
Кога некој се заканува кон некого со егзекуција неможеш да очекуваш фини манири како одговор. Ако некој ти оди со стап, џабе ти се сите реторички способности. Ќе примениш сила. Затоа Фрле вели;” Опозицијата е заробена во „тиранијата на пристојноста“ И опозицијата е фактички бесполезна се додека применува пристојност во борбата против примитивизмот.

Слободата се однесува на личните ставови и вкусови, но не и на општествените. За нив мора да постои конзензус бидејќи се колективни. Сите даночни обврзници имаат право да ги критикуваат инвестициите на власта, исто колку што ти имаш право да ги браниш. Никој не ти брани да се воодушевуваш од СК2014, но дозволи ни да се згадиме од нив и да повратиме јавно. Имаме право на тоа. Го плаќаме тоа еднакво како ти. Што е толку тешко да се сконта тоа?
Самиот/та зборуваш за конзензус, а знаеш дека за СК2014 дознавме дури кога почна да се копа гранитот на плоштадот. Имало некоја расправа, демек. Те праша тебе некој дали сакаш барок, неокласицизам, неохеленизам или дадаизам? Дали го сакаш Александар или Анџелина Џоли? Ги праша некој уметниците што мислат? Дури и самите уметници кои учествуваа во проектот одбија да дадат коментар за естетската димензија на грујоленд. Ако дадат позитивен коментар, треба да се збогуваат со дипломата, ако дадат негативен, треба да се збогуваат со златниот рудник на суперегото платено со народни пари. Силен е опортунизмот македонски.
Па според тоа, од тие 300-400 k што ги верглаш голем процент отпаѓа на опортунистите кои не само што ќе дозволат груевизмот да ги пенетрира за ќар, туку ќе извадат и бугарски пасош кога ќе им здосади од фалусот на преродбата.

Никој тебе нема да ти руши споменици, доколку ги изградиш во приватен простор. Мајкл Џексон изгради цел забавен парк за да ги олесни своите фрустрации и трауми од детството. Ама тој зборуваше отворено за тоа и градеше со сопствени пари, на свој имот. Имаше право на тоа. Потполно го оправдувам секој таков хир на “лудило” доколку се случува во категоријата приватност.

Наспроти твоите очекувања дека светот треба да е униформен, сепак постои диверзитет во гледиштата и постојат сомневања дека СК2014 има било каква колективна корист. И постојат сомневања дека СК2014 е хир на лудило, кое од лично тежнее да прерасне во колективно.

Ах да, спомна цртање на мети.

“Ko je poceo rat?”
“Vi ste poceli rat!”

dosta interesna diskusija ,

dosta interesna diskusija , gledano od ovdeka prosto nemozam da se iznacudam na intelectualniot capital na site luke sto ucestvuvaat vo ova diskusija, bravo za avtorot na statijata kako i na site diskutanti.No sega imam edna maka moja ta se nadevam oti nekoj od vas ke mojt da mi pomozit,imeno eve veke se spremam da dojdam na odmor vo stariot kraj da si vidam stara majka, arno ama janza me jadit, oti koga dojdov posledniot pat, golema maka vidov na aerodromot vo Skopje. Imeno, covece nemase avtobus toes naroden prevoz,ta bev prinuden da zemam taksi,i malce mi bese ete taka da kazam nezgodno,oti nekoj od luketo vo avionot, govorea loso za taksistite. Nejse,zedov taksi, ama so opreznost,covekot toes taksisto bese okej, me donese na zeleznicka stanica, i mi preporaca do Bitola da ne fakam voz ami avtobus, oti vozot bil necist i taka natanu.Kupiv karta vo avtobuska i pred da se kacam na avtobusot od Traskop, mnogu me iznenadi soferot na Avtobusot oti mu pobarav da mi dajt livce za kuferot, pocna da me vreka demek nie gurbetciite sme skrzavi i taka natamu, vrlo loso se odnese. Ta sega eve ve molam site vie ako mojte da mi dajte nekoj sovet za ovaj moj mal problem, prvo sakam da prasam dali sega imat naroden prevoz od aerodromot do centarot toes zelenickata stanica vo Skopje ako ne ke mojt li nekoj od Vas da go javni natemago kako se vikase toj kojnot na Candeta Bukafelot ta da me zajsi do zeleznicka stanica, ili pak do Bitola kaj tatkomu na Candeta Filip. Ako ne mozet tova togas kazete mi dali se popravi setacijata so vozot za Bitola,zasto ne bi sakal ponovo da se izlozam na pcovki i navreda od strana na soferite .Ta uste ednas golem podrav do profesorot Frckovski,do Pero Zdero do Dik do Psihohronicar,do Irina i Arahne, do gospodinot Nezdraviot i gospodinot Zdraviot do Pishogerila i sekako do Maglena, site da ste zdravi i zivi.

Psihogerila, vo toe e i

Psihogerila, vo toe e i problemot na tvojata percepcija na slobodata. Tvojata sloboda e zagarantirana so opstestveniot dogovor, koj bese napisan od avtorot na tekstot. Ako avtorot na opstestveniot dogovor ne znae kako da ja manefistira svojata sloboda bez da navredi golem del od narodot, togas treba seriozno da go pogledneme opstesveniot dogovor i da vidime sto mu fali za da ne moze da dojde do situacii kako ovaa. Spored ovoj opstestven dogovor, ti svoeto mislenje si go dal i imas sloboda da go dades " na tamu nekakva debata". Toa sto ne si bil na debatata, i ne si procenil kakvi posledici moze od nea da izlezat, e rezultat na tvojata mrzlivost ili nezainteresiranost, taka da Skopje 2014 e proizvod i samo proizvod na "neprimitivcite" koj trebase da go predstavuvaat mislenjeto na site onie na koj sega ne im se dopaga Skopje 2014.

Aj za moment da ja svrtime rabotata. Zamisli da bese SDSM na vlast i Branko zaedno so Grcev vlozi 200 mil evra vo modernisticki objecti slicni na tie od Baku. Estetski super, konsultacii zavrseni, vo soglasnost so poslednite trendovi vo Arhitekturata. Normalno "primitivcite" ke se buntuvaa kako sto se buntuvate i vie "neprimitivcite". Reakcijata na "neprimitivcite" vo odnos na problemot ke vi ja kazam vednas. "Seljacista, pojma nemaat sto e arhitektura. Ne mrdnale podaleku od selo, a ovde ke mi pravi muabet za moderna", ili na ovoj sajt vo vasiot slucaj ke bese nekoj citat kako liderite nekogas i treba da go odredat vkusot na narodot, zatoa sto narodot e primitiven.
Kako sto gledas reakcijata na " neprimitivcite" e ista, sto god da se izgradese. Od toa mnogu lesno se zaklucuva deka ne e problemot vo estetikata na Skopje 2014, tuke nekade na drugo mesto. Ona sto jas go gledam od reakcijata na "neprimitivcite" e deka Gruevski i vas vi napravi "vezbalna" kako sto im napravi sportski sali na narodot. Moze treba seriozno da se zaprasate za kogo e frlena koskata Skopje 2014. Celo vreme samo " neprimitivcite" ja glodaat i toa mnogu nevesto.

Za " tiranijata na pristojnosta". Ne mi e jasno kako ne mozete da razberete zosto narodot ne ve razbira i zosto saka so "stap" da odi protiv vas. Za "neprimitivci" pokazuvate isklucitelno golem stepen na ignorantstvo. Narodot vasata retorika ja dozivuva kako "stap" frlen nakaj nego, zatoa sto gi dopirate bazicnite elementi na sloboda, koj se zapisani vo opstestveniot dogovor. Go bockate tamu kade sto najveke go boli. Go bockate tamu kade sto za da moze da kaze deka e Makedonec, moral da istrpi tiranii i tiranii, koj normalno ostavile golema luzna. I vie na kraj doagate i mu vikate " znaes jas procitav, i ne e taka vazno da znaes koj si, toa e samo manifestacija na nacionalnite drzavi od 19 vek. Vazno e da si graganin , da plakas taksa , da trosis, i da te zaposlime negde kolku da imas da jades".
Ako toa e "pristojno" togas seriozno ke treba i definicijata na pristojnost da ja razgledame.

A za slobodata da povrakas javno, mozes kolku sakas samo ako si iscistis posle toa.

“Narodot vasata retorika ja

“Narodot vasata retorika ja dozivuva kako "stap" frlen nakaj nego, zatoa sto gi dopirate bazicnite elementi na sloboda, koj se zapisani vo opstestveniot dogovor. Go bockate tamu kade sto najveke go boli.”

Баш за ова и зборувам. Народот почнува да станува осетлив до тој степен што дури и чисто естетска критика на СК2014 ја доживува лично, како да си го гаѓал со стап. Критиката кон СК2014 стана говор на омраза, а говоранциите на некои ПР микрофони за егзекуции, протерувања и множење со нула се ОК. Ваквото однесување не доаѓа спонтано од народот, туку е иницирано од страна на власта. Власта е воља на народот, што се реформулира во - власта е народот(по логиката на – ако немаш аквариум ти си педер). И значи секоја критика кон власта станува навреда за народот.
Во овој случај власта создава интимен ирационален однос со народот за да овозможи вакво поистоверување. Власта бара сакање, како што истакна госпоѓа Јана во својот спин. Кога ова е веќе постигнато, тогаш може да се ревидираат сите општо прифатени дефиниции и цивилизациски придобивки. Дури тогаш и ти и останатите ќе можете да кажете дека вашата слобода е загрозена со самото тоа што некој говори поинаку.
На крајот таквата власт мора да биде свесна дека ирационалноста која ја гради може да биде крајно погубна за неа самата. Историјата не учи дека нај жестоки рушители на авторитарните режими се токму изневерените љубовници на власта, а не критизерите. Оние кои биле емотивно врзани со власта, реагираат исто толку емотивно кога таа ќе ги изневери.
И за тиранијата на пристојноста, би сакал само да додадам дека примитивизмот се наметнува токму поради очекувањето дека пристојните ќе останат пристојни.

Psihogerila, Mislam deka ne

Psihogerila,

Mislam deka ne me razbra sto se obiduvam da objasnam. Narodot ne misli deka frlas so stap po nego ako frlas po Gruevski. Po Gruevski mozes da frlas cel den. Po estetskite vrednosti na zgradata na sudot, isto taka do besvest. No ne, Vie frlate po site delovi od Skopje 2014. Frlate po spomenikot na Aleksandar Makedonski. Zatoa i mislam deka nemate mnogu visoki intelektulni kapaciteti (ne mislam licno na vas) ako ne mozete da ja vidite intimnata povrzanost na spomenikot na Aleksandar Makedonski so Makedonskiot narod. Vie napagate kako najgolemi ignoranti , "sto imame nie zaednicko so Aleksandar Makedonski" ,proglasuvte antikvizacija, koja ako Vie ne ja izmislivte nemase ni da postoi.
Ne razbiram,kako ne gledate deka narodot ja gleda statuata kako simbol koj postoi no ne moze da si go dobie svoeto ime isto kako sto i Makedonija ne moze da go dobie svoeto.
Apsolutno e nevazno dali sme ili ne sme potomci na Ace, kako sto ne e vazno dali Dedo Mraz postoi. Pisuvate statii za infantilizmalnosta na narodot, kako da ste ja otkrile Amerika. Pa Makedonija e vo toj stadium. Samo sto stana polnoletna. I ako vo toj kontekst elitata na edna nacija ja smetame kako vozrasniot del, pametniot del, od toj socioloski organizam-Makedonskiot narod, togas Vie potpolno zataivte. I ako prodolzime so alegorijata, namesto da go ucite i bodrite, vie cel den go karate i navreduvate. I zatoa eden den ke se najdete izolirani, na nekoj web site, finansirani so troski od nekoj Soros, i totalno izgubeni i nemokni. Nemokni zatoa sto veke ne ste elita. Nemate na sto da bidete elita. Narodot ve otfrli kako potrosena toalet hartija. Isto kako sto ke go otfrli Gruevski vo prviot moment koga ke vidi deka nesto ne e vo red. Tuka vi e najgolemata greska. Mislite deka narodot e kuce i mozete da go vodite kade sakate. Pa Cercil ste go procitale veruvam barem sto pati. Ne mozete da gi lazete site , celo vreme.
"Site" moraat da vidat vrednosti vo vas, za da dozvolat da gi vodite.

"ako ne mozete da ja vidite

"ako ne mozete da ja vidite intimnata povrzanost na spomenikot na Aleksandar "

Во претходниот коментар пишував само за ова, за интимнита врска, ако не примети. Како тоа не сум ја видел??? Баш таа интимна врска е опасноста, тоа е прото-фашизмот. Колку интимноста со власта оди подлабоко, тоа е потешко да се постигне рационалноста кога интимата ќе заврши. А нели, според сите општоприфатени цивилизациски заклучоци, власта треба да е рационална инстанца.
Јас сум само загрижен граѓанин и не претендирам народот да ме прифати или да ги прифати моите идеи. Не копнеам по тоа да го распостелам своето суперего насекаде и да ја тапетирам колективната реалност со него. Немам право на тоа дури и кога би имал власт.
Ама сум загрижен и не се чувствувам безбедно во држава која гради и поттикнува ирационалност, во која мора да се внимава да не се повредат националните емоции. Бидејќи власта стои зад нив и може во секој момент да ја регрутира таа ирационалност за да се пресмета со критиката. Заканите од ПР инструментите за егзекуции и прогони ги сфаќам сериозно бидејќи доаѓаат од луѓе кои се лични пријатели со нашиот мал-голем аранжер на икебани.
И имам загриженост првенствено поради самиот факт што мора да го почитувам фашистичкиот концпет за слобода - "Имаш слобода да правиш што сакам. Секој што ќе ми го одземе правото да егзекутирам и прогонувам по моја намисла врши директна опресија врз мојата слобода." Најзагрижувачки е што самото постење на мојот став во врска со СК2014 ја загрозува твојата слобода да живееш во свет по замисла на портокаловите.

Apsolutno netocno. Tvojot

Apsolutno netocno. Tvojot stav nikako ne ja zagrozuva mojata sloboda. Duri i sakam da go slusnam tvojot stav za se , pa i za konceptot na drzava, koj ocigledno go stavas pod znak prasanje. Mojot komentar tuka se dolzi na faktot sto Vie , nemate pravo da bodete "obicni" grgani. Eden narod , po cista statistika go nema luksuzot da najucenite mu se pretvorat vo "obicni" gragani. Togas vtoriot "layer" na intelektualci doagaat vo situacija da vodat.

So koncentriranje na vasite napori vo ocrnuvanje na se sto e vrzano so " ikebana man" kako sto go vikas, doagate vo situacija da gi ocrnuvate simbolite na makedonskiot narod. Se se iznasluvav , i " ventilator" za znameto, i "grejtot" za Aleksandar Makedonski, i bombi pod fontana od moronskiot del na ovoj sajt . Mislam stvarno treba da bidete vnimatelni kako go manifestirate toa sto si go zamisluvate sloboda. Posto izgleda deka primeri ni rabotat,eve eden hipoteticna situacija. Gnevot sto go budite kaj narodot so plukanje po simbolite, moze da go izmerime ako samo si pretpostavme deka da receme hipoteticno Grcija prati nekolku avioni "fantomi" i go gaga spomenikot. Ubeden sum deka ke imame vojna sledniiot den.
E sega vie si vikate emocionalna vrzanost so simboli, za toa i zboruvam. A vo isto vreme zaboravate deka Amerika posle napadot na nejzinite simboli bliznackite sramni so zemja dve suvereni drzavi. Da mozebi Amerika ne e diktatorska drzava ? Ili mozebi nema dovolno intelektualci koj ke mozea da go smirat narodot. Ne , intelektualcite znaeja deka golemata energija(gnevot) morase nekade da se isturi, nivna zadaca bese samo da im gi donesat pred oci, onie koi im smetaat.
Vie so vasata "mudrost" celo vreme se stavate sebesi pred oci na narodot i barate sloboda.
Toa e se dobro, ako ste samoubistbveno raspolozeni i mazohisti, megutoa ako sakate da bidete konstruktiven del od narodot i da pridonesete Makedonija da raste kako drzava i pristojno mesto za ziveenje, morate prvo da bidete " narod", odnosno simbolite na Makedoncite da bidat i vasi simboli. Duri potoa ke pravime muabet kako ke si go ureduvame opstestvoto.

Vie sami se dovedovte vo situacija da ne bidete vo "faza" so ostanatiot del od narodot, ste asihroni tolku mnogu sto navleguvate vo anarhicni vodi. I koga prepoznavate deka nesto ne e vo red so okolinate kaj se naogate (anarhicni vodi) si davate objasnuvanje deka narodov ne e vo faza so vas, a ne vie so nego.

Zatoa i si mislite deka ova e fasizam i deka e tiranija.
Sami si gi stavate nepreodnite prepreki na patot po koj odite.

Ако не си приметил, цел свет

Ако не си приметил, цел свет го става под знак прашање концептот на власт и држава. Тоа што сме ние етатисти е резултат на 50 годишно верглање за важноста на државата, колективизмот, важноста на љубовта кон пастирот Тито, важноста на НОБ и партизанските митологии, спомениците на борците и така натаму. Нели го отфрливме тоа? Или сепак е ОК, ако се спакува поинаку?

Сакаш да кажеш дека е во ред силеџиството на Америка и регрутирањето на бесот?

Симболите на македонскиот народ. Од кога тоа барокот, неокласицизмот и грчките столбови се дел од македонската традиција? Како тоа Александар стана центар на македонскиот идентитет, со почесно место?

Тоа за самоубиственоста да го сфатам како закана?

На вас, емотивно врзаните за власта ви пречи тоа што некои од нас останаа имуни на националистичките оргазми. Ние не сме Македонци ако не ве придружуваме во примитивизмот. Или можеби треба да ве почекаме да се испукате на раат.

Непобитен факт е дека никогаш во современата македонска историја немало поголема поделба по линија на идентитет, национални симболи и по линија на општиот курс на државата. Никогаш немало толкав мисловен јаз помеѓу македонците. Би било моронски да се каже дека целиот идентитетски експеримент на власта нема врска со тоа и дека ние сами од себе сме решиле да се расцепиме. И размисли дали ваквата поделба е корисна за народот или за власта.
Она што загрижува е дека доколку пастирот продолжи да си игра со нас, поделбата ќе стане непремостива и нема да ме чуди двете групи да ја изгубат способноста за меѓусебна комуникација по било кој основ.

Amerikancite vikaat "that's

Amerikancite vikaat "that's the nature of the beast". Sega zasega nacionalnata drzava e edinstven nacin na izrazuvanje i definiranje na nacionalniot identitet, kultura i tradicija i se razbira odbrana na svojata teritorija so site plusovi i minusi koi doagaat od toa. Nasata diskusija bese za tekstot na Frcko i pocituvanjeto na osnovnite nacela na demokratijata od site vo nasata zaednica. Bez isklucok.
Neizdrazani teorii na planetava kolku sakas. Nekoj moze mnogu lesno da kaze deka site koi pisuvate na ovoj sajt rabotite za Wall Street i za nivnite globalni eksploatatori. So toa sto ste finansirani od finansiski spekulant Soros na koj edinstven interes mu e globalen pazar bez nacionalni granici, poveke od ocigleden e faktot deka rabotite za ostvaruvanjeto na negoviot interes. Za mene, toa e vistinski hipokriticno. Da ne mozes da vidis koj ri e Pastir, a istovremeno da gi obvinuvas site drugi deka sakaat Pastir.

Toa sto nemate jasna vizija sto sakate da napravite i kade odite se gleda po temite koi gi odbirate i vasite stavovi za niv. Na primer za identitetot na Makedonskiot narod pravite derogatorni komenntari konstantno, megutoa za identitetot na Skopje, napraven od Kenzo Tange, ste spremni ako treba i da se zrtvuvate. Kaj e vo toa logikata ? Ako ne veruvate vo identiteti, togas zosto ve interesira kako izgleda plostadot ili ustavniot sud ?

Isto se odnesuva za samoubistvenosta. Kako samoubistvenost moze da bide zakana ?

Za Aleksandar Makedonski. Ovaa licnost e ocigledno dlaboko vrezana vo kolektivniot identitet na Makedonskiot narod. Go ima vo narodni prikazni, pesni, spomnat e vo zbirkite na narodni pesni od Sapkarev, Cepenkov uste na samite pocetoci na nacionalnoto budenje vo XIX vek. Toa sto dobi pocesno mesto mislam i deka e mnogu pametna odluka, koja ke ne spasi od konstantni nateganja cii junaci se pogolemi, na VMRO ili SDSM, a i go definira nekako istoriskiot pocetok na imeto Makedonija na ovie prostori.

Za rascepot. Ne znam kade vide delba po identitetot. Ona sto jas go gledam e samo borba za vlast. Ovaa vlast se definira sebesi so borbata za identitetot, SDSM se identifikuvase sebesi so procesot na drzavotvornosta. Totalno dva razlicni procesa megutoa dva procesa koi se nadopolnuvaat eden so drug. I dvata i trebaat na edna drzava. Razlicnosta na mislenja e osnova na edna zdrava demokratija, megutoa razlicnost so pocit za slobodata na izbor na site participienti vo nea.

Мене така ми се чини или

Мене така ми се чини или меглена станува се поголем демократ како што одминува муабетот. Започна со лудници за критизерите, а сега зборува за основните начела на демократијата. Многу ми е познато ова - Кога некој критикува ондак егзекуции, а кога треба да се критикува ондак демократија.

Znam deka ti e poznato.

Znam deka ti e poznato. Prasaj gi deckite od Goli Otok.

Па вие комуњаривте по

Па вие комуњаривте по марксизам не` учевте дека не е се` во базата, треба и надградба. Не се живее само од леб.

ОкоБоли главаВицФото