1010 hPa
45 %
27 °C
Скопје - Пет, 04.10.2024 12:59
Технолошкиот напредок игра клучна улога во трансформирањето на искуството за шопинг. Имено, воведувањето нови технолошки иновации во модната индустрија го менува начинот на кој потрошувачите го доживуваат процесот на купување.
Според „Мекинси“, 73 проценти од модните извршни директори ја гледаат генеративната вештачка интелигенција како приоритет за нивните компании оваа година, но само 5 проценти веруваат дека имаат можности целосно да ги искористат нејзините способности. Резултатите од истражувањето покажуваат дека технолошкиот напредок во модната индустрија станува клучен фактор кој го трансформира искуството за купување на потрошувачите.
Модната индустрија влегува во нова ера со интегрирање иновативни технологии како што се визуелно пребарување, асистенти со вештачка интелигенција, виртуелно поставување облека и хиперперсонализација на услугата. Овој сеопфатен пристап кон технологијата ги одразува растечките барања и очекувања на потрошувачите, создавајќи динамична средина каде што се испреплетуваат модата и најновите технолошки можности. Затоа, важно е внимателно да се разгледаат областите на примена.
Како што често се случува со новите технологии, мислењата за вештачката интелигенција се поделени, при што 31 процент од испитаниците изразиле непријатност од нејзината употреба во кој било аспект од искуството за купување.
Најмал ентузијазам е забележан во две категории - слики на модели генерирани со вештачка интелигенција (8 проценти) и дизајнирање облека со помош на вештачка интелигенција, при што оваа категорија добива само 6 проценти поддршка. Се чини поголема е веројатноста да ја прифатат вештачката интелигенција кога таа директно им користи отколку кога се користи за да им донесе придобивки на компаниите што ја имплементираат.
Во однос на примената на вештачката интелигенција во модните е-продавници, истражувањето покажало дека само 25 отсто од испитаниците ја препознале употребата на вештачка интелигенција.
Еден од клучните предизвици со кои се соочува модната е-трговија лежи во подобрувањето на искуството на клиентите. Бидејќи тоа не само што резултира со зголемена продажба, туку резултира и со подобрување на деловните резултати, што треба да ги поттикне брендовите да инвестираат во технолошки решенија за подобрување на корисничкото искуство. Брендовите треба стратешки да собираат и анализираат податоци и да го имплементираат стекнатото знаење.
На пример, компанијата Глами од Хрватска активно го поттикнува собирањето податоци од прва рака, директно од посетителите. Преку квиз посетителите можат да ги дефинираат нивните модни преференции, омилени брендови и големини. Секој клиент потоа добива персонализирани препораки за производи, кои одговараат на неговиот вкус од стотиците е-продавници.
Овој квиз не само што им олеснува на клиентите да ги најдат производите што ги сакаат, туку и го поттикнува истражувањето на новите модни брендови. Затоа, придобивките се двонасочни - клиентите добиваат лесен пристап до она што го бараат, а истовремено ја зголемуваат изложеноста и на малите и на големите модни електронски продавници.
Извор: ictbusiness.info