1009 hPa
71 %
10 °C
Скопје - Пет, 19.04.2024 19:59
1923: Arthur Klein-family
За татко на модерниот циркус се смета британскиот пронаоѓач Филип Естли (1742-1814). Неговите претстави вклучувале секакви забавни активности кои требало ја зграпчат имагинацијата на публиката. - акробати, мистериозни магионичари, смешни кловнови, музичари, продавачи на слатки... Долго време пред да се појави телевизијата, циркусот бил ултимативна форма на забава - место каде ќе може да се види и искуси чудесното и необичното.
Но, дури и пред стотина години, пред да настапи ерата на масовниот маркетинг, циркуските трупи морале да ги рекламираат своите турнеи. Подолу можете да погледнете избор од фасцинантни циркуски плакати, кои покажуваат дека креативноста врзана со циркусот не била резервирана само за сцената. Напротив, голем дел од успехот на патувачките циркуси зависел од начинот на кој ќе се рекламираат т.е. од креативноста при изработката на пропагандните плакати.
Zirkus Aeros
1923: Circus Busch. Aero-star
1935: Zirkus Aeros
1927: The Urmann’s Circus Knie
1915: Circus Strassburger
1926: The Carre Building
1923: Circus Busch.
1930
1913: Circus Busch
1910: Circus Busch.
1910: Circus Corty-Althoff
1916: Circus Busch
1967: Cirque Bureau
Извор: so bad so good