1016 hPa
100 %
6 °C
Скопје - Саб, 27.04.2024 02:59
Во книгата со наслов „Бетон и Секс“, фотографот Саша Курмас сопоставува голи фигури наспроти урбани и индустриски сцени од пост-советски Киев.
На прв поглед, можеби не изгледа дека сликите имаат многу заеднички нешта, освен сличните тонови на бетонот и кожата. Едната страна прикажува мрачни хоризонти и цврсти фасади на студени бетонски и трошни згради. Другата страна нè вовлекува навнатре, во интимните моменти на топлина, голи тела и телесен израз.
Со спојувањето на овие слики, Курмаз мајсторски ги претвора нивните емоционални и политички сличности во ослободување. И двете резонираат со чувство на отуѓување и потреба за поврзување. Телата (со нивните скриени лица) и зградите кои стануваат пејзажи на изгубени соништа, создадени и уништени од општествените и политичките услови кои ги обликуваат.
Сепак, постои нешто повеќе од пустошот во овие спротивставености. Со споредување на еротските слики со уништените урбани простори, главната идеја на „Бетон и Секс“ одекнува со суптилен отпор, мирен протест против системот кој го лишува поединецот од моќ, а животот, од значењето и убавината.
Извор: beautifuldecay.com